کرسی ها و نشست ها

سخنرانی با موضوع: آموزش فلسفه چالش ها و راهکارها

به همت میز آموزش و پرورش دفتر تبلیغات اسلامی؛

 

دوره “آموزش دبیران فلسفه سراسر کشور” به صورت مجازی برگزار شد

دبیر میز آموزش و پرورش قطب های فکری و فرهنگی گفت: امسال دوره “آموزش دبیران فلسفه سراسر کشور” بصورت آنلاین برگزار شد و 200 نفر از دبیران فلسفه سراسر کشور بصورت غیرحضوری در این دوره شرکت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، حجت الاسلام والمسلمین محمود شریعتمداری، دبیر میز آموزش و پرورش قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص برگزاری دوره “آموزش دبیران فلسفه سراسر کشور” گفت: یکی از فعالیت هایی که در میز انجام شد و امسال بخاطر شرایط کرونایی بصورت غیر حضوری برگزار شد آموزش ضمن خدمت بود که طی جلساتی که با وزارت آموزش و پرورش انجام شد این تصمیم گرفته شد.

وی با بیان اینکه امسال دوره “آموزش دبیران فلسفه سراسر کشور” بصورت آنلاین برگزار شد و 200 نفر از دبیران فلسفه سراسر کشور بصورت غیرحضوری در این دوره شرکت کردند که تعداد زیادی از این دبیران بتازگی جذب آموزش و پرورش شده اند.

دبیر میز آموزش و پرورش با اعلام اینکه دبیرخانه کشوری درس فلسفه امسال در استان لرستان بود، تصریح کرد: سرفصل های آموزش دبیران فلسفه سراسر کشور را به دبیرخانه ارائه کردیم و توسط آنها تایید شد.

وی گفت: در این دوره دکتر اعتصامی “رئیس میز آموزش و پرورش” 2 جلسه دو ساعته با موضوع تببین کتاب فلسفه 2 ،خانم دکتر فخری ملکی تدریس یک جلسه ای تحلیل محتوای کتاب فلسفه 2، دکتر رضا ملایی دو جلسه 2 ساعته فلسفه های مظاف در دوره معاصر، دکتر احمد شه گلی 2 جلسه دو ساعته با موضوع چالش ها و رویکردها در آموزش فلسفه و پاره ای از مسائل بنیادین درباره انسان با رویکرد تعلیم و تربیت، دکتر محمد فتحعلی نیز بحث فلسفه و مابعدالطبیعه را ارائه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمود شریعتمداری با بیان اینکه بعد از دوره مقرر شد بصورت آنلاین یک آزمونی از دبیران فلسفه سراسر کشور گرفته شود و این نمرات در پرورنده انها درج شود، خاطرنشان کرد: این کلاس ها ضبط ویدیویی شده و در اختیار سازمان پژوهش وزارت آموزش و پرورش قرار می گیرد و در دسترس تمامی دبیران فلسفه کشور از طریق سایت سازمان پژوهش قرار می گیرد.

منبع
http://hamkariha.ir/fa/news/12394

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا